Головна » Хвороби та лікування » Хвороби серця » Чи може вплинути сильнодіючі препарати від туберкульозу на аневризму МПП?

Чи може вплинути сильнодіючі препарати від туберкульозу на аневризму МПП?

Антоніна Гаврільевна запитує:

Здравствуйте, меня зовут Антоніна Гаврільевна Портнова, мені 39 років. Ось який у мене питання. Чи може вплинути сильнодіючі препарати від туберкульозу на аневризму МПП. Мені поставили такий діагноз, тому що коли я приймала ці препарати мені ставало не відразу погано а поступово, і що могло так послужити? У мене до цих пір дискомфорт, працювати не можу через це. Що ж мені робити?

Відповідь лікаря:

Препарати аневризму викликати не можуть, а ось легенева гіпертензія при туберкульозі може призвести до перевантаження правих відділів серця і формування аневризми, якщо спочатку був дефект МПП. Зробіть гарне ехокардіографії і зверніться до кардіологів.

 

загрузка...

Залишити коментар

Ваш email нигде не будет показанОбов'язкові для заповнення поля позначені *

*