Головна » Хвороби та лікування » Хвороби серця » Після протезування мітрального клапана стає погано до вечора

Після протезування мітрального клапана стає погано до вечора

Сергій запитує:

Мені 33 роки, у мене протез мітрального клапана, повна блокада серця. Приймаю Варфарин по 4 таблетки під контролем МНО, тиск сутра нормальне, але до обіду мені стає погано, а до вечора зовсім погано. Посплю легше стає. Що це може бути? Може серцевий м'яз ослабла? Адже за ті два роки з протезом, мені крім мочігонних препаратів, ніяких мед.леченій не робили.

Відповідь лікаря:

Для того щоб відповісти на Ваше питання, мені необхідна додаткова інформація:

  • що означає «погано» — які симптоми, який тиск, який пульс?
  • як давно Ви робили ехокардіографію, якщо давно — потрібно зробити, тільки за результатами ЕХО можна судити про стан серця і клапанів
  • яку терапію, крім Варфарина Ви отримуєте?
  • якщо у Вас повна блокада повинен бути встановлений кардіостимулятор?

На жаль, не маючи такої інформації, я не можу прокоментувати Ваш випадок.

 

загрузка...

Залишити коментар

Ваш email нигде не будет показанОбов'язкові для заповнення поля позначені *

*